Adios mobilos

Min mobil håller på att dö. Den visar bara svarta rutor istället för bilder, den hänger sig titt som tätt och ibland tappar den både täckning och internet flera timmar i sträck. När jag blev uppringd av en telefonförsäljare ( i dubbel betydelse! haha. ha.) för ett par månader sedan sa han att detta skulle börja hända snart då min telefon var gammal, men jag trodde att han bara snackade en massa strunt eftersom han ville sälja på mig en ny, så jag tackade nej till hans erbjudande. Sedan beställde dock Kim en ny, och jag blev lite avundsjuk och slog till på en jag också. Snacka om att det var i rättan tid! Den ska komma om två veckor, och vid det laget har jag väl tur om ringfunktionen finns kvar.
 
Distraherad av mitt älskade yatzy, typ det enda som fortfarande fungerar på mobilen, glömde jag att kolla på vattenhöjden när Siennas badvatten tappades upp. Först när det nådde henne till hakan reagerade jag. Hade ungen sagt nåt? Nope, inte ett pip, för hon var så distraherad av sina bondgårdsdjur att hon inte märkte att hon i princip flöt omkring.
 

Kommentarer
Postat av: S

Haha.. Tur att du satt bredvid henne iaf.. :)

Sv: men jag är en såndär översocial människa. Jag kan liksom inte låta bli :)

2014-04-17 @ 22:11:08
URL: http://lifeofabandwife.blogg.se
Postat av: Thilde

Min mobil kommer snart joina din, men kan inte förlänga förren september buhuuu

Sv; jag låtsas att det var kul.. För din skull :p

2014-04-18 @ 07:53:23
URL: http://thiilde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0