Öppen förskola... typ.

Då vädret inte har tillåtit utemingel idag, har vi kört någon form av öppen förskola här hemma. Visserligen bara med fyra barn, varav en inte kan gå än, men det kändes som betydligt fler. Redan klockan åtta imorse slog vi upp portarna för Benjamin och Fabian och deras moder, och klockan 14 joinade Charlie med sin mamma. Mycket trevligt, och mycket stimmigt! Sienna har visat sig från sin absolut sämsta sida, och jag börjar undra om det är någon sorts jävulsunge jag fått på halsen. Hon beter sig lite som barnen i Village of the damned, och det känns ju inte sådär strålande. Bråk och stök med alla leksaker, och mitt i allt sprang Sienna omkring som en vettvilling och skrek "MIN!" hysteriskt samtidigt som hon knuffade och slet i alla hon kom åt. Men lite kladdkaka och kaffe hann i alla fall vi vuxna få i oss, och lite trevligt snack hann det bli idag också. Tack för sällskapet! Detta görs gärna om i sommar. Och tills dess ska jag försöka ha uppfostrat min unge.
 
Fikabild på de tre stora barnen och mina fötter. Tre sekunder efter att bilden tagits såg bordet... lite annorlunda ut.

Kommentarer
Postat av: Anna Thomsson - i väntan på lillasyster

Vad roligt! Ska bli spännande att se om det stämmer här med hehe.

2014-04-14 @ 19:47:32
URL: http://www.annathomsson.blogg.se
Postat av: S

Visst är det fantastiskt ;) L var precis likadan i den åldern. Sånt man alltid kan trösta sig med, att det tillhör utvecklingen.

2014-04-14 @ 20:45:00
URL: http://lifeofabandwife.blogg.se
Postat av: Thilde

Tack gör idag! Världens bästa öppna förskola ;)

2014-04-14 @ 21:17:49
URL: http://thiilde.blogg.se
Postat av: LindaViola - mamma till två!

Svar; vi har inga pjamasar med fötter faktiskt och kommer nog inte köpa några heller med tanke på att hon har så långa fötter.

2014-04-14 @ 21:44:23
URL: http://lindaviola.blogg.se/
Postat av: Karin

Det SER ju ut som om alla barnen var duktiga! ; )

Svar: Haha ja, sen blinkade vi och kaoset var ett faktum. :P
Lisa

2014-04-15 @ 03:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0