Partiledardebatt

Idag har vi haft partiledardebatt i skolan. Ungarna har övat satan, och jag har offrat blod, svett och tårar. Blod då jag klippte mig i fingret, svett då en massa folk i en liten lokal gärna orsakar detta och tårar då jag är helt slut och dessutom rätt stolt över mina elever. Efter en massa tramsande igår och ett uselt genomrep idag var vi osäkra på om vi (dom) skulle klara det, men det gick långt över förväntan! En massa föräldrar dök upp, och de två tolkar vi hade beställt kom. Visserligen hörde de inte ett ord av vad ungarna sa, och kunde således inte översätta ett skvatt, men det är ju lite tanken som räknas. Barnen var jättestolta och jättenöjda, och de flesta av dem var dessutom jättefinklädda och fullsprutade med parfym. Mycket lyckad dag. Lite nervös är jag dock inför morgondagen, när alla spänningar har släppt och påsklovsstimmet har börjat sätta in. Mina kollegor kommer nämligen inte vara i skolan... och där finns ingen vikarie. Yihaa Lisa ensam med två helgalna klasser på speed.

Kommentarer
Postat av: S

Det kommer gå jättebra i morgon. O sen är det lov :) sov gott och vakna utvilad, ta ett djupt andetag o KBK! :) heja dig :)

2014-04-10 @ 22:22:23
URL: http://lifeofabandwife.blogg.se
Postat av: Karin

Whooop!! Grattis, grattis till vinsten.....snart pask. : )

2014-04-11 @ 15:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0