Tisdagslista

  • Det är snart lördag och därmed kalasdags för Sienna.
  • I en nybyggd byggnad bredvid oss har de installerat bland annat en MVC. Som tar bokningar online och skrev ut nya p-piller till mig idag utan klydd!
  • Imorgon ska jag äntligen klippa mitt slitna hår.
  • Sienna sov två timmar ute i friska luften idag.
  • Sienna var hysterisk och betedde sig som ett rabiesdrabbat djur inne på ica tidigare, för att hon inte fick köpa chokladbollar (och var trött och lite stressad). Då gick ett par fram till Kim och sa "visst är det en härlig ålder? haha. Men stå ut, det blir bättre!". Skönt, för Kim hade precis bestämt sig för att ta med Sienna till en läkare för att kolla upp ungen. Nu fick jag backup som sa att det inte är något fel på henne... hon är bara 2.
"Jag måste ut och gäva", sa ungen innan idag. Måste man, så måste man.
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Hahahaha.. "jag måste gå ut och gräva".. hon är så charmig, älskade unge!

2014-04-15 @ 20:45:39
Postat av: S

Ibland känner jag också så, att det är något fel, men så pratar jag med andra föräldrar och inser att det faktiskt bara är en fas. L får helt sjuka utbrott ibland och pendlar friskt mellan skitglad o skitförbannad. I bland vill jag bara gråta.

2014-04-15 @ 21:27:26
URL: http://lifeofabandwife.blogg.se
Postat av: Cuison

Hahaha, hon måste ut och gräva! Bästa!

2014-04-16 @ 05:54:54
URL: http://www.cuison.se
Postat av: mamma/mormor Lena

"Sienna måste" verkar vara hennes nya grej-" Senna måste tätta" sa hon ju när hon upptäckte tvättmaskinen hemma hos Frida :)

Svar: Haha ja, det är väldigt mycket måsten här hemma. Måste se Fooozen och måste gå handla och måste vinka hiss.
Lisa

2014-04-16 @ 17:24:35
Postat av: mamma/mormor Lena

Någon måste visst mycket :) Häromdagen, när hon upptäckte Fridas tvättmaskin " Senna måste tätta". Very busy Bus ;)

2014-04-16 @ 19:07:16
Postat av: mamma/mormor Lena

Ojdå. Hittade inte min första kommenter så jag skrev en till. Vill du ha en tredje :s?

Svar: Hahaha keep them coming. :P Eller inte. Jag har fattat budskapet. Ungen är en måstare.
Lisa

2014-04-16 @ 19:08:19
Postat av: terese

så fin header!!! :) här händer det saker!

2014-04-18 @ 08:18:10
URL: http://tesslashes.blogspot.com
Postat av: ika

hahaha måste!

2014-04-20 @ 17:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0