Tisdagslista

  • Det underbara vädret! Jag vet att det är liiiiite tjötigt nu, men jag njuter verkligen av det varenda minut. Önskar att jag bodde i ett land med varmare klimat, så att man hade det så här i fler månader.
  • Min nya mobil har kommit. Sony Z2. Jag fattar inte ett smack av den än, men nu när den är här har jag i alla fall en större chans att lära mig.
  • Hela lägenheten är storstädad. Jag och Kim hade skjutit på det så länge att lättnaden av att få det rent var större än ansträngningen att städa. #latajäklar
  • Sienna är nu uppe i lika många problemfria läggningar som de hon går tillbaka upp. Och inte ens då gör hon det många gånger.
  • Trots motigheter på jobb (seriöst, vad är det för feeeel på ena klassen? De är inte kloka nånstans.) känner jag mer och mer att jag trivs som lärare.
 
Älskade Bus med sin älskade nalle. Bild från förra veckan.

Kommentarer
Postat av: S

Vi måste verkligen storstäda här. Jag blir helt knäckt över hur här ser ut men jag har noll energi.

2014-04-29 @ 20:48:30
URL: http://lifeofabandwife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0