Tisdagslista

  • Jag är så otroligt laddad för att undervisa igen
  • Det finns en minichans att min favoritkollega som har sagt upp sig faktiskt stannar
  • Kim och Sienna har varit utomhus och hittat på en massa skoj både idag och igår, trots att jag jobbar
  • Jag har haft en underbart kul arbetsdag, och skrattat mig halvt fördärvad med mina kollegor
  • Jag fick äntligen tag på Gävle och sa upp min plats, så nu finns det en chans att jag kommer in på svenskkursen
Ännu en sommarbild. Från vattenlekplatsen.
 

Kommentarer
Postat av: terese

åh vad roligt med nytändning på jobb! Ja det här med "En-Skola-För-Alla", är ju ett begrepp som är svårt att få till i praktiken. Dock tror jag att det inte hade vatt omöjligt om alla hade delat samma vision! =) Eller att man kommit nära iaf =)

2014-08-14 @ 11:05:10
URL: http://tesslashes.blogsot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0