Juldag 2

Igår firade vi vår andra julafton, hemma hos min mamma. Fina julklappar, helgalet julklappsspel och många skratt. Sienna höll sig vaken till 22 när vi körde hem. Då däckade hon i bilen medan jag släppte av min rätt så förfriskade sambo på en fest. Sedan sov hon som en stock ända tills jag jag la henne i sängen. Då slog hon upp sina vackra blå och började vråla hysteriskt. Övertrött, överstimulerad och helt knäckt. Och det fortsatte till klockan 02 när hon utmattad däckade i min säng. Så idag har vi kört en slappdag. Sett Trassel två gånger, Prinsessan Sofia en, tagit en sovpaus, sett Prinsessan Sofia en gång till, gått och handlat pizza... Och nu är det Trassel igen. Jag har ärligt talat inte ens kommit ur pyjamasen- inte ens när vi handlade pizza! Såna här dagar behövs ibland. Hade jag varit katt hade jag spunnit. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mamma/mormor Lena

Låter som en sån där "skrotdag" som du sa när du var liten och som du älskade. Då behöll du också pyjamasen på :)

2014-12-28 @ 23:39:17
Postat av: terese

oh! jag blir ju nyfiken vad det är för pyjamas du har?! är det en med små fjärilar, snögubbar eller ngt annat spännande? är det flanellbyxor eller ett långt nattlinne? :) tycker hur som haver att fler borde våga gå med pyjamas offentligt! =)

2014-12-29 @ 20:01:53
URL: http://tesslashes.blogsot.com
Postat av: Anna-Lena- mamma till 4 trollungar

Låter som en härlig dag ☺️

2014-12-30 @ 16:37:00
URL: http://annalenanordmark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0