I have a bad feeling

Det här bådar inte gott. Sienna är redan sömnig, och om en timme ska hon INTE få sova, utan kläs på och fraktas med till vårdcentralen. Via cykeln. Hon hatar cykeln. Väl där ska hon sitta still och uppföra sig. Och sen ska hon klara av att cyklas hem också, och hinna äta innan hon däckar. I have a bad feeling. Den enda trösten är väl att det är jag som ska få en spruta och inte hon, men eftersom hon inte är så vidare sympatisk tror jag inte att hon kommer att uppskatta den lilla ljuspunkten. Möjligtvis om det gör superont och jag börjar gråta, då finns det en chans att hon börjar skratta. Jag ser inte fram emot detta.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha, varför är det alltid så? Att när man "skäller" eller blir ledsen så skrattar de? Helt fel ju!!
Lycka till!

2014-02-17 @ 11:28:27
URL: http://Aochmflyttarin.se
Postat av: terese

kolla i tidningen från apoteket, står om lamadjur =)

2014-02-17 @ 14:39:20
URL: http://tesslashes.blogsot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0