Tisdagslista

  • Jag fick en megalång kram av Sienna i morse när jag lämnade på dagis. Jag får alltid kramar, men det ska oftast gå undan satan för att hon vill in och leka. Men idag var hon trött och gosig och jag njöt.
  • Bara tre dagar kvar till sportlov!
  • Sienna som övertrött skrek och bråkade vid läggning igår har idag somnat utan ett pip.
  • Jag fick möjlighet att hänga lite med bråkkillarna i bråkklassen idag, utan att "vara sträng", när deras lärare tog med sig tjejerna och hade bild.
  • Ett litet choklad, chips och cola väntar på mig. Och ett bad. Och Hästarnas dal.
Bild från när Sienna var liten och alldeles, alldeles urgullig.
 

Kommentarer
Postat av: Garnstump (Madeleine)

Herregud så söt <3

2014-02-11 @ 21:53:37
URL: http://garnstump.blogg.se/
Postat av: Emelie

Vi har lov här denna veckan :) Men tyvärr så måste jag jobba 4 av 5 dagar. Men för barnens del blir det bara 1½ dag då de har snälla mor och farföräldrar som stället upp. Vad ska ni hitta på då? :D

Sv: Hur mycket vill du minska i vikt? :) Colan är svår! Den största boven.

2014-02-11 @ 22:14:48
URL: http://enmammaskarlek.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0