Tisdagslista

  • Sienna tog sovmorgon till 08:30! Och därefter vrålade hon inte på mig, utan satt och sjöng en stund tills jag gick in till henne.
  • Ungen klarade hela dagen utan problem, trots att jag struntade i hennes tupplur. Visserligen somnade hon vid halv fem och sov tills vi väckte henne en timme senare när maten var klar, men det var ju bara skönt att få fixa maten ifred.
  • Dagen har tillbringats med kusin Hanna och minikusinerna Sydney och Macie. Jättetrevligt, och oj vad Sienna har haft kul och känt sig stor.
  • Diskmaskinen är nu installerad och testad!
  • Jag njuter av att ha lov!
Fågelmatning i Pildammarna. Hannas kusin Emmeli dök också upp med sin son Sezar, och Hannas kompis Linda kom och joinade. 4 vuxna på 4 barn är precis lagom, tycker jag.
 

Kommentarer
Postat av: Karin

Nej vad skoj det ser ut! :D

2014-02-19 @ 04:24:10
Postat av: S

Vilken härlig tisdag. Precis så som jag planerade min och Ls men den fina dagen gick ju åt skogen.
Hoppas du får en lila fin onsdag :)

2014-02-19 @ 08:16:37
URL: http://lifeofabandwife.blogg.se
Postat av: Cuison

Härligt! Och vilken härlig bild!

2014-02-19 @ 08:28:19
URL: http://www.cuison.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0