Tisdagslista

  • Båda mina kollegor är friska och jag har återgått till att bara vara assistent och undervisa i engelska, och jag njuter! Blev lite för mycket för mig förra veckan, när jag skulle hålla koll på två klasser.
  • Det börjar bli ljusare. Kom igen våren, kom igen!
  • Siennas favoritpedagog är tillbaka på dagis, och även om inte ungen visar det så tror jag att hon är rätt nöjd.
  • Just nu ligger Sienna och leker i sin säng, utan protester. Det har hon gjort i 35 minuter. I söndags satte hon rekord genom att leka 1,5 timme, på morgonen! Tackar sa jag och Kim som gick in och hämtade henne klockan nio, för att vi inte kune hålla oss längre.
  • Min kompis Karin som bor i USA hade skickat ett födelsedagspaket till mig. Tack fisky!!! Jättefin scarfs som jag redan älskar, och Sienna ska enligt anvisningarna få första tröjan på Alla hjärtans dag. Katten ska hon få. Tror att hon kommer älska den!
Sienna förra veckan, när Kim hade glömt skicka med henne mössa (han skjutsade henne pga snön) och hon fick låna min. Sedan dess tror hon dock att det är hennes mössa, och skriker högt varje gång jag tar på mig den.
 

Kommentarer
Postat av: S

Har de haft det på sig är det deras! Sån är L med ;) han fick låna en av mina mössor och nu är den hans :)

Sv. Jag skulle gärna se statistik på hur många soltimmar Sthlm haft. Kan inte vara många.. Ge mig sol!!! Haha.. Snart ska jag ner till Skåne o då hoppas jag att ni bjuder på lite sol ;)

2014-02-04 @ 19:09:39
URL: http://lifeofabandwife.blogg.se
Postat av: Karin

Whoop-Whoop!! : )

Glad att det kom fram. Ursäktar förseningen :D
Jajajajaja, den grön-vita toppen är ju inte praktiskt någonstans...speciellt inte i vinter Sverige, men det kan vara som utklädnad! haha

KRAMAR

Svar: Den kommer att bli perfekt i sommar!
Lisa

2014-02-04 @ 20:48:56
Postat av: Hanna Karlsson

Bra lista! Viktigt att tänka på de bra sakerna också då jag tycker det är lätt att bara fokusera på det som är negativt.

2014-02-05 @ 06:23:54
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Cissi

Härlig lista ;)

2014-02-05 @ 18:07:13
URL: http://nastanperfekt.blogg.se
Postat av: Anna-Lena- mamma till 3 trollungar

Härligt ned humör. Hihi

2014-02-06 @ 06:56:52
URL: http://annalenanordmar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0