Tjejkvällsplanerande

Kladdkakan är bakad, lägenheten är städad och jag har meddelat kollegorna att jag går en timme tidigare imorgon. Man skulle kunna tro att det är kungen som kommer på besök, minst, men det är istället min gamla lamakompis Mia och barndomskompis Emma som ska dyka upp. Vi ska ha lite tjejkväll, vilket ska bli hemskt roligt eftersom vi inte träffats tillsammans alla tre på flera år. Modig som jag är erkände jag vackert att jag inte tänker laga någon mat till oss, utan att vi får beställa hem. Riskera att laga något äckligt liksom? Jag hade säkert varit så nervös att jag tröstat mig med öl och varit stupfull när de kom. Sådär bra med tanke på att Bus ska vara hemma med oss. Sådär bra annars också, förresten. Det är ju trevligt om man i alla fall är nykter när gästerna kommer. Nu ska jag slänga mig i ett bad och fortsätta läsa Grottbjörnens folk. För tionde gången. Besatt? Nä väl.

Kommentarer
Postat av: Emma

Låter bra med kladdkaka ser jag fram emot.
Läste du inte den boken när du typ var elva? Ses imorgon :)

2014-02-06 @ 20:33:01
URL: http://urenbrudssynvinkel.spotlife.se
Postat av: S

Låter som att du har en himla trevlig kväll att vänta dig i morgon :)

Sv; ja man slutar aldrig förvånas över folk. Min teori är att folk är dumma i huvet och människor är trevliga :)

2014-02-06 @ 20:38:55
URL: http://lifeofabandwife.blogg.se
Postat av: En ful lama som är sugen på vin

Åh, vad gott med kladdkaka! Ska bli trevligt imorgon! Försök nu hålla dig från ölen tills vi anlänt ;)

Svar: Tack för igår! Trevligt, trevligt. :)
Lisa

2014-02-06 @ 20:51:34
Postat av: Isabell - mamma till Embla och Idun

Gott med kladdkaka och vin, jag lääängtar tills jag slutar amma och kan inta ett glad eller två ;) haha att du orkar läsa om grottbjörnens folk så många gånger, jag har läst den en gång och den var väldigt tjock ;)

2014-02-06 @ 21:03:22
URL: http://annaisabells.blogg.se
Postat av: mamma/mormor Lena

Hoppas ni får en livad kväll! Hälsa Emma o Fullaman från Rynk ;)

Svar: De hälsade tillbaka! :)
Lisa

2014-02-06 @ 23:35:15
Postat av: Karin

OMG...Slander! Det är ju kungen!! Vänta, kungarna i plural.

Hälsa de båda och ha en riktigt kladd-kake-kul kväll!!!!!! :D

Svar: De hälsade tillbaka! :)
Lisa

2014-02-07 @ 05:37:24
Postat av: Amanda

Jag brukar också alltid beställa hem när det vankas gäster, risken för att misslyckas är minimal!;-)

2014-02-07 @ 11:54:56
URL: http://aochmflyttarin.se
Postat av: terese

oh första boken e skiiiiitbra! =)

2014-02-07 @ 21:48:24
URL: http://tesslashes.blogsot.com
Postat av: Katja

Haha så roligt, det är en av ett fåtal böcker jag läst om och om igen. Ja hela serien även fast alla inte är lika bra. Bra och bra egentligen. Har nog bara fastnat och nu blev jag lite sugen på att läsa dem igen. Min sambo bara skakar på huvudet åt mig: IGEN? men det är ju så smidigt, bara att hoppa över de tråkiga partierna, man vet ju precis var de är ;). Annars är det sällan jag läser en bok två gånger (eller 50 för den delen ;))

2014-02-07 @ 23:23:27
URL: http://www.minafinastetva.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0