Das Födelsedag

Gårdagen var mycket trevlig. Vi startade på Elyseé, som jag älskar. Kim tycker att det är extremt uttjatat och är sjukt bitter eftersom han aldrig får äta fonduen där (man måste vara minst två, och det är rätt tufft när man är tillsammans med en vegeterian), men alltså seriöst- har man ätit sjötungan där så kan man liksom inte frivilligt gå till en annan restaurang. Och eftersom det var min födelsedag fick jag välja. Dessutom hade jag varit sneaky och bokat bord för flera veckor sedan, så han hade liksom inte mycket val. Slug som vi är blev vi klara 1,5 timme innan bion skulle börja, så vi mellanlandade på Waynes. Jag kände mig sjukt social som var ute och fikade med min sambo, utan att samtidigt springa omkring och halvt hysteriskt skrika "nej, inte den!", "snälla Sienna, släpp!" "rör inte!" "sitt ner!". Rådde bot på det genom att kolla facebook i femton minuter. Sedan bio. Filmen var underbar! Vi såg Hunger games: catching fire. Jag vet att jag såg den för några veckor sedan. Men Kim hade inte sett den. Och dessutom fick jag välja. Och för att gardera mig hade jag redan köpt biljetterna. Nu längtar jag till nästa film Jennifer Lawrence är med i. Verkar hemskt rolig. Hon är grym, tycker jag. Dagen avslutades med en pratstund med barnvakterna Frida och Danne. Sen kom vi i säng vid två. Klockan 6:45 ringde Kims alarm, för han skulle hjälpa en polare ett flytta. Samtidigt kom Sienna på att hon ville ha välling. Guten morgen. Tur att hon har återinfört sina tupplurar!
 
Fina tulpaner som jag fick av sambon. Well done, Kim, well done.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: S

Stort grattis i efterskott :)
2012 o 2013s födelsedagar va i princip identiska för mig haha.. L va sjuk och jag käkade Palak paneer på indisk restaurang (det är därför jag går på indisk restaurang, för att äta den rätten. ENDAST!). Ända skillnaden va väl att 2013 så tog vi hem maten hahah. Varför ändra på ett vinnande koncept :)

2014-01-18 @ 19:17:53
URL: http://lifeofabandwife.blogg.se
Postat av: Karin

Hurra för lyckad födelsedag!!

2014-01-18 @ 20:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0