Kims arbetskamrat

Jag har tidigare nämnt en viss generös arbetkamrat till Kim, som langat över påse efter påse med barnkläder till Sienna, och även en massa fina leksaker som hans döttrar vuxit ifrån. I torsdags fick hon påfyllning på leksaksfronten. En underbar keyboard som Sienna älskar- förutom när hon sätter volymen för högt och då kommer springande och tjutande och berättar "Senna ädd, Senna ädd"- och ett jättefint litet dockhus i form av en sko. Det bästa är att jag faktiskt har spanat in detta dockhus hemma hos min kompis Maria, vars dotter har ett likadant, och varit lite avundsjuk på det. Men sedan har jag tänkt att Sienna absolut inte behöver mer leksaker och nu får det vara stopp, så därför har jag inte köpt det. Men om det nu liksom trillar framför fötterna på en kan man ju inte vara oartig och tacka nej? Och Sienna verkar gilla det. Alltså ställde jag undan lite leksaker som hon inte tittar på på ett tag, och bredde plats för de nya. Tack så mycket, Steve!
 
 

Kommentarer
Postat av: Karin

Flott värre!! :D

Och när hon har slått igenom med sin keyboard och ska dra på turne....kan hon välja namnet: Sienna and the Shoelike Dollhouse. Fast, det låter som om det blir country musik då...... :D

Svar: Haha låter verkligen som country-musik!
Lisa

2014-01-28 @ 16:05:09
Postat av: Lilla My

SV: Tack! Vi får hoppas att det är så :)

2014-01-28 @ 20:32:01
URL: http://minbebis.com/blogg/lillamy/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0