Overallväder

Vad kan man göra i 30 graders värme? Man kan ligga på stranden. Eller så kan man kan leta overaller inne på Kappahl. Och när man hittar en kan man ju bli lite osäker på dotterns kommande storlek, och tvinga henne att testa den. Om hon inte var tillräckligt varm innan, liksom. Men den var så underbart fin och underbart rabatterad att vi inte kunde låta bli att köpa den! Dessutom blev även Sienna kär i den, och har velat testa den tre gånger sedan vi kom hem. Tillslut fick jag hänga undan den med orden om att den kommer fram när det börjar snöa, och tvinga i ungen isglass medan hon satt i ett kallt bad. Vår lägenhet är omänskligt varm, och det funkar inte så bra om man har overall på sig då.
 
Fin overall
 
Fin bus i fin overall
 

Kommentarer
Postat av: mamma/mormor Lena

Hon blir snyggaste pulkatjejen i vinter :)

Svar: Visst var den fin? Och halva reapriset! 175 kr istället för 599!
Lisa

2014-07-29 @ 19:53:50
Postat av: S

Det Känns verkligen helt bisarrt att köpa overall i 30graders värme haha 😄

2014-07-29 @ 21:37:43
URL: http://lifeofabandwife.blogg.se
Postat av: Isabell - mamma till Embla och Idun

HahA, men ändå bra att vara ute i god tid tycker jag. Förra året var jag jättestressad redan i september över att Embla inte hade någon vinterjacka även om de knappt börjat säljas än ;) det här året tänkte jag ha lite is i magen, haha.

2014-07-29 @ 23:53:16
URL: http://annaisabells.blogg.se
Postat av: Annika

Fin overall och mer o mer lik dej?

Svar: Jag tycker också att hon blir mer och mer lik mig! :)
Lisa

2014-07-30 @ 14:56:41
Postat av: mamma/mormor Lena

Jag tycker att jag blir mer o mer lik henne :s?

Svar: Eller hon dig, kanske? ;)
Lisa

2014-07-30 @ 18:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0