Onsdagslista

Hann inte riktigt med att skriva en tisdagslista igår, så det får bli en onsdagslista idag istället.
 
  • Har haft en trevlig dag på stranden, där jag och Kim seriöst hann slappa ett tag eftersom Siennas 10-åriga kusin Zandra var med och agerade barnvakt.
  • Sienna har blivit underbart bra på att borsta tänderna, och gapar villigt och stort två gånger om dagen.
  • Jag hade en mycket trevlig Möllankväll med kollegor igår.
  • Sienna har börjat med fantasilekar och är svinball och dessutom duktig på att roa sig själv.
  • Hela sommaren är framför oss!
Sienna och Kim på en nu mycket söndrig krokodil
 

Kommentarer
Postat av: S

Ååååh jag vill också bada!!! Hoppas at jag kan göra det i slutet av sommaren iaf :)

2014-06-18 @ 21:46:52
URL: http://lifeofabandwife.blogg.se
Postat av: terese

mysigt =) idag är vädret mindre bra dock=/

2014-06-19 @ 10:36:21
URL: http://tesslashes.blogsot.com
Postat av: mamma/mormor Lena

Så härligt det var igår :D! Tror 20gr i vattnet i Skanör- minst. I Klagshamn?

Svar: Det var nog 20 där med! Fast lite kallt i luften de första timmarna, så jag och Kim mesade lite.
Lisa

2014-06-19 @ 11:51:54
Postat av: Karin

Fantasilekar...video bevis ;) Måste vara kul att se!

Svar: Det är riktigt roligt! Dock svårt att filma, för ser hon en dras man med in i hennes lek. :P Glad midsommar fisky!
Lisa

2014-06-19 @ 15:34:30
Postat av: Cissi

Vilken härlig lista ;)

2014-06-20 @ 19:23:07
URL: http://Http://nastanperfekt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0