Sommarplaner

Ungarna är avvinkade och kramade och jag bombaderad med blommor, dagisfröknarna avtackade med varsin flaska vin (sorry för spoilern, Samuel) och sommarlovet har nu officiellt börjat! Jag är så till mig att jag känner mig lite som en kalv på grönbete. Så vad ska då jag, Sienna och Kim hitta på under våra nio veckor tillsammans?
 
  • Midsommar i en stuga i Hällevik tillsammans med kompisar
  • Tosselilla
  • Övernattningar i Skanör med min mamma
  • Bröllop (för kompisar)
  • Besök på Ystad djurpark
  • Förhoppningsvis Tivolibesök (utan Sienna, lite ego får man vara)
  • Kanske camping vid Luhrsjön
  • Öldrickande (Inte för Siennas del, så mycket)
  • Möjligtvis en litenliten restresa
  • En herrans massa strandbesök
Jag känner mig rätt nöjd

Kommentarer
Postat av: mamma/mormor Lena

Jag vill också till Tosselilla med er :s?

2014-06-12 @ 19:16:16
Postat av: Karin

Soooooommar, sommar och sol....och HAJK! :)

2014-06-13 @ 14:54:29
Postat av: Madeleine

9 veckor!!! Helt sjukt...jag är så avundsjuk.

2014-06-13 @ 17:27:40
URL: http://nyarsloftet2011.blogspot.com
Postat av: samuel

ser ut som varje minuts ledighet ska tas vara på. helt rätt

Då vet jag vad jag dricker nästa vecka då. tackar

ego behöver man vara ibland

njut and enjoy. hade

2014-06-13 @ 18:29:53
Postat av: terese

låter som en underbar sommar =)

2014-06-13 @ 22:53:53
URL: http://tesslashes.blogsot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0