Tröttisbus

Sienna har tillbringat hela dagen hos min mamma. Inte för att dagis var stängt eller så, utan bara för att de ville busa. And busa they have. Jag hann inte ens träffa ungen, för hon somnade i bilen på vägen hem och har sovit som en stock sedan dess. Ett tag tänkte jag och Kim väcka henne för att få i henne mat och ta på pyjamas, men Sienna råvägrade. Så vi lyfte helt kallt in henne i sängen, och där har hon sovit sedan 16:30. Nu undrar jag lite om hon kommer att få en lååååång och skön natts sömn, eller om hon vaknar vid midnatt och anser att hon har sovit klart? Väntar med spänning! Och lite fasa..
 
 

Kommentarer
Postat av: mamma/mormor Lena

Hon kommer att sova som en stock, jag lovar :)

2014-06-02 @ 19:41:29
Postat av: S

Nämen liten då ❤ hon verkar så redig så om hon vaknar så leker hon nog bara lite sen går hon o lägger sig igen 😊

2014-06-02 @ 21:28:59
URL: http://lifeofabandwife.blogg.se
Postat av: Karin

Hurra för tröttisar! : )

Bra jobbat mormor. : )

2014-06-03 @ 14:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0