Tisdagslista

  • Veckans värsta dag är över... och den var inte alls lika jobbig som igår!
  • Imorgon ska jag vara med "den snälla" klassen hela dagen.
  • Sienna har fått leka både med mormor, moster och Mask idag, och jag vet att hon var en lycklig liten Bus.
  • Veckans längsta engelsklektion gick strålande! Trots grammatik var det många som fattade och raskt jobbade på.
  • En elev som aldrig hänger med på någon undervisning, och i ärlighetens namn nog inte kan ett enda ord på engelska, förstod vad jag menade och hur man skulle göra- och gjorde tre sidor själv!! Vet inte vems haka som hängde längst ner; min, min kollegas eller elevens bordskamrat.
Mormor, Mask och moster Fiiida kollar på läspamattan med Sienna.
 

Kommentarer
Postat av: S

Skönt att din dag va bättre idag. Hoppas att veckan fortsätter i samma riktning :)

2014-03-25 @ 19:35:59
URL: http://lifeofabandwife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0