Ullared

Dagen har tillbringats i Ullared. Det har shoppats satan, och jag är helt slut. Sienna också, som har varit och busat hos sin farmor hela dagen. Kim då? Nope, han sitter och dricker jäger och väntar på sin syrra så att de kan festa lite tillsammans. Alltså seriöst, efter en hel veckans arbete, upp skrämmande tidigt även idag, traskande och trängandes i en massa affärer, hem och packa upp allt och sedan... festa? Ibland undrar jag om det är någon sorts robot jag är tillsammans med. Vi hittade i alla fall en massa roliga saker idag. Givetvis mest till Bus, men vi övertygade oss att vi fick köpa allt eftersom hon fyller år snart och det då kunde bli födelsedagspresenter. Och det hade det kunnat bli, om Kim och jag haft mer mognad än ett par femåringar och kunnat vänta till Siennas födelsedag. Det kunde vi inte. Om vi ska vara ärliga hann vi faktiskt inte ens ta av oss jackorna innan första paketet hade slitits upp och ungen hade fått en docka. Så kan det gå. Efter en stund lugnade vi dock oss och gömde undan ungefär hälften av presenterna, så att hon kan få dem på sin födelsedag. Tyvärr gömde jag dem på bordet, så att hon hittade dem två minuter senare. Kan inte känna att vi löste detta alltigenom bra.
 
Sienna blev väldigt stolt över sina nya solbrillor och sin nya tröja, även om hon tyckte att dragkedjan var lite kämpig.
 

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena- mamma till 4 trollungar

Den tröjan har jag tittat på till Leya också. Men aldrig köpt.
Skulle vart till Ullared idag, men kroppen ville inte de så får se nästa helg

2014-03-16 @ 08:02:25
URL: http://annalenanordmark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0