Kannibal Bus

Tvätten är klar, min pappa har gått hem från sitt vanliga veckobesök och Kim jobbar över. Jag och Sienna satte oss och busade i hennes säng för en stund sedan, och hade riktigt kul båda två. Tills ungen böjde sig fram och BET mig i bröstet. Jäklar, vad jag skrek. Och jäklar vad rädd ungen blev. Det positiva- hon lär aldrig bita någon någonsin igen. Det negativa- mitt vrålande kommer nog ge stackaren mardrömmar. Men alltså, hålla? Det kan inte vara lämpligt på något plan att helt plötsligt ta sig en tugga av sin moder. Inte okej.
 
En lugn Bus innan hon fick för sig att ge sin mamma men för livet
 

Kommentarer
Postat av: Karin

Bitas är ju bra...självförsvar # 1.

Nej men Jeeze Louise vad stor hon har blivit! Hemskt vad snabbt det går...eller hemskt kanske inte var rätta ordet, haha men du vet vad jag menar! : )

2014-05-27 @ 00:44:29
Postat av: Beatrice, mamma till Robin och Jennifer

Nej, att bli biten är inte alltför skönt... ;)

Postat av: S

Många barn har svårt att hantera sina känslor när de blir uppspelta och kan därför bitas även om de lika gärna skulle kunna kramas. De kan bara inte välja rätt uttryck. ( jag bet mina kompisar på dagis) L bits också ibland när det blir för livat :)

2014-05-27 @ 21:14:47
URL: http://lifeofabandwife.blogg.se
Postat av: Karin

LOL @ S...så sant. När min brorsa var liten blev han så till sig när han såg en get på Zoo att han bet den i ryggen. :X

Svar: Hahahahaha du skojar?? Underbart ju! Vad gjorde geten då?
Lisa

2014-05-28 @ 02:37:00
Postat av: Cissi

Haha känner igen det där! Hårdhänta pussar typ men AJ vad ont det gör...

2014-05-29 @ 12:10:36
URL: http://Http://nastanperfekt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0