Thildes födelsedag

Kvällen igår tillbringades hos Thilde som fyllde 25 år. Det var trevligt och roligt och innebar alldeles för mycket dricka. Om jag någon gång känner mig sugen på att skaffa fler barn, så försvinner det illa kvickt när jag är bakis. Illåmående, halsbränna, trötthet och allmänt må-dåligt-tillstånd, precis som när man är gravid! Och då ska man gå igenom det i nio månader, och inte bara en dag. Aldrig i livet. Jag får helt enkelt anlita storken när det är dags för Sienna att få ett syskon. Kvällen var i alla fall lyckad. Vi upptäckte att jag når upp ungefär till Thildes knä, att hon får plats i Siennas cykelsits och att vi kan hitta till snabbmatstället som har guldfiskar utan att ringa Kim. Score, liksom. Tack i alla fall för en lyckad kväll! Även om jag är rätt glad att det dröjer ett år till nästa firande.
 
 

Kommentarer
Postat av: mamma/mormor Lena

Det är en av fördelarna med alkohol- man blir så himla intellektuell och kreativiteten sprudlar ;) Sen får man ju ta det onda med det goda #rättåtdej, hahahaha!

2014-09-29 @ 16:49:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0