Hej då Aq-va-kul

Idag har vi äntligen haft en chilldag! Jag tror lite att min kropp behövde det, för i samma sekund som jag hann tänka "jag tror mina järntabletter börjar fungera" somnade jag 19:30 i soffan, sov 10 timmar och tog sedan en powernap på två timmar bara en stund efter. Kan också vara att jag var uttröttad efter Aq-va-kul besöket igår. Jag må se ut lite som en val, men jag är inte lika smidig som en. Möjligtvis en som sitter fast i ett nät. Helt slut var jag av att simma och hoppa och plaska. Även om jag i ärlighetens namn mest tittade på när Sienna utövade dessa övningar. Jag tittade även på när Frida sprang upp och ner med ungen i rutschkanan. Mycket utmattande. Tyvärr ska nu vårt favoritbadställe stänga, så igår var sista gången vi var där. Vi väntar med spänning på att Hylliebadet öppnar i höst, men det känns sådär när de i sin reklam skriver "nästan hälften så stort som Aq-va-kuls äventyrsbad". Ska det vara lockande liksom? Kunde de inte slagit på stort och DUBBLAT äventyrsbadet istället? Eller behållt båda två. Men nu ska jag sluta gnälla, för snart är det sommar och det innebär bad i haaaaaav! Och det klår alla simhallar med hästlängder. 
 
Någon mer som var lite trött när vi uträttade ärenden efter vårt simhallsbesök igår

Kommentarer
Postat av: mamma/mormor Lena

Mycket bra motion för föräldrar och barn med besök på badhus, och alla blir härligt trötta - minns det som igår :) Längtar också till havsbadspremiären! PS Fin liten tröja/jacka Bus har på fotot ;)

Svar: Visst är den! Riktigt syns att den är lyxig. Ingen tröja som får användas på dagis. :P
Lisa

2015-04-26 @ 18:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0