Teater igen!

Kände mig så kulturell efter operabesöket med ungarna i skolan att jag norpade åt mig en broschyr från Barnens scen, och kollade upp om det fanns någon föreställning som jag och Sienna kunde gå på. (Råkar liksom glömma ungen lite ibland, i förmån för eleverna.) Och det fanns det! Nasse hittar en stol, i Folkets park i maj. Nice! Hoppas på sol. Och på en pjäs som ungen faktiskt förstår, för den vi var på för några veckor sedan gick över huvudet både på mig och Bus. Men det har inte hindrat henne från att både prata om den och leka massa lekar om att gå på teater, så lite spännande tyckte hon nog allt att det var. Dessutom får vi sällskap av Benjamin och Thilde. Och förhoppningsvis håller sig "Benine" vaken denna gången. Känner mig mycket kulturisk, som jag råkade kalla det för ett par år sedan och som tyvärr har satt sig.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Cissi

Vad kul med teater.. Hade bokat biljetter till mig och Emma i lördags, men glömde bort det helt och hållet... Som tur är gjorde hon det med :)

2015-04-21 @ 19:25:44
URL: http://nastanperfekt.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0