Tisdagslista

  • Jag och Sienna var ute i 6,5 h igår och pausade bara för ett 20 minuter långt tandläkarbesök. Underbara sol! Den dagen kan jag leva länge på.
  • Har nästan återhämtat mig helt sedan magsjukan. Ska bara få igång käkandet lite mer. Inte läge att gå ner i vikt i v 33. 
  • Ett möte jag oroat mig för gick bra.
  • När jag frågade eleverna i min förstärkta engelskagrupp om hur de nationella proven gått, sa en av dem att det hade gått super tack vare mig! och mina lektioner. Såååå härligt att höra! Jag tjöt nästan. Och lät dem sluta tio minuter tidigare.
  • Mindre än två månader till Julie kommer! 
Paketöppning i parken då hennes gamla dagisfröken Samuel ville komma förbi och fira henne en stund igår.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis Sienna, en dag försent, önskar Hugo. Vilken snäll gammal dagisfröken, som kom med present.

Svar: Tackar Hugo säger hon! Och grattis till honom, för han fyller väl också när som helst?
Lisa

2015-04-21 @ 19:03:25
Postat av: Anonym

Vad var det i paketet?

Svar: En nalle. :)
Lisa

2015-04-21 @ 22:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0