Chilldag.. Fram till klockan 15

Planerna för idag: kasta ner Sienna i ett bad. Försöka få båda ungarna att ta en powernap efter lunch. Kanske baka något om inte sockersuget ger med sig. Eventuellt bygga ett pussel och spela lite spel med Sienna. Chilla. Kan inte säga att jag lider nämnvärt av att det regnar. Behöver en slappdag. Blir dock halvtufft i eftermiddag då jag ska på efterkoll på mvc, och ska ha med mig båda ungarna. Kan bli spännande. Dessutom får man inte ha med sig vagn in, då man passerar ett bvc. Så det lär sluta med att Julie vrålar hysteriskt i bärselen på min mage, och Sienna ställer tusen frågor och glor som en uggla medan sköterskan undersöker mig där nere. Topp tre stressiga saker kombinerade i en. Yey.
 
 

Kommentarer
Postat av: mamma/mormor Lena

Lägg bebis på en filt på golvet o be Sienna passa henne.Hon kan ju få ett livslångt trauma om hon ser Fifin utfläkt, hahahaha!

2015-08-25 @ 12:29:16
Postat av: MADDISENJ.SE

Lycka till idag, hoppas det gick bra!

2015-08-25 @ 14:50:46
URL: http://maddisenj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0