Förbannade mff

Kim är på mff-match. Jag har glömt Minifom-dropparna vid två tillfällen idag, varav ett för ca en timme sedan. När jag läste för Sienna fick hon vända blad för att jag tröstade den hysteriskt ledsna lilla minilaman med bröstet samtidigt. Sienna har redan varit uppe två gånger sedan jag nattade henne. Visserligen av giltiga skäl- toalettbesök- men det har även inneburit att jag varit tvungen att lämna en hysterisk miniskrik för att torka syrran. Hela min kropp och själ skriker efter ett bad och lite lugn och ro. Jag säger bara en sak; jäkla mff! 

Kommentarer
Postat av: Tiff

Men dom vann iaf 😊 kanske en extra glad sambo som kom hem och kunde hjälpa till! Du gör det iaf riktigt bra!

2015-08-06 @ 08:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0