Sovvägraren

Jag. Ska. Inte. Sova. 
 
Sienna har bråkat hela sommaren om sin läggning på kvällarna. Vissa kvällar har hon skyllt på att hon varit kissnödig, vissa på hunger, ibland har hon bara ränt upp och ner och bråkat, och de flesta kvällarna har hon varit vaken i flera timmar och lekt. Jag och Kim har analyserat detta, då hon sällan haft sömnproblem innan. Är det för att hon äter för lite på dagarna? För att det är för varmt? För ljust? För att vi ofta tar fram godis när hon lagt sig? För att Julie är vaken? För att hon är överstimulerad? Eller är det kanske så att stackaren fått springmask och därför inte kommer till ro, då de äckliga jäklarna kliar henne i rumpan på kvällarna?
Japp, det var det. Nu vet jag i alla fall vad som är värre än en fästing på ungen. Skönt att ha fått det i rätt proportion. Nu finns det i alla fall ingenting värre. Jo, skulle vara en binnikemask då. Dyker en sån upp hittar ni mig på ett plan till Australien. Ensam.

Kommentarer
Postat av: mamma/mormor Lena

Äsch- en 2m lång binnikemask svälter man ut på en vecka eller 2 med rå lever. Det gillar hon väl :P?

2015-08-14 @ 20:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0