Tosselilla 2

Nä, i verkligheten var det faktiskt en riktigt lyckad dag. Motsatsen till besöket på zoo, skulle jag vilja säga. Julie var duktig och åt och sov som hon skulle, med lite chillpauser på en filt. Och Sienna badade, åkte karuseller, lekte, kollade djur och käkade en massa onyttiga saker. Himmelriket för en treåring. Längtar redan till nästa år, då de båda två kan flänga omkring och leka tillsammans!
 
Varför rida när man kan klättra omkring?
 
Mata getter
 
Plaska i den älskade Frozen-simringen
 
Bilkörning
 
Tågåkning
 
Karusellsnurr
 
Glasspaus i kärra, medan pappa drar i uppförsbacke mot lekplatsen. Definition av lathet?
 
Fresta lillsyrran med godis
 
Mina älskade flickor
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Cissi

Härliga bilder och det är tur att man får såna där kanondagar mellan varven 😊

2015-08-10 @ 10:16:33
URL: http://nastanperfekt.blo.gg
Postat av: mamma/mormor Lena

Ser härligt ut! Jag längtar också till nästa sommar, då SKA jag med :D

Svar: Ja, nu får det vara slut med detta jobbtramset! Fritiden ska också hinnas med. ;P
Lisa

2015-08-10 @ 16:56:33
Postat av: mamma/mormor Lena

Japp- jobbet inkräktar alldeles för mycket på fritiden :D

2015-08-11 @ 14:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0