True that del 1

Hittade en mycket sann lista om att vara förälder. Del 1:
 
Så sant, så sant, så sant. Förutom sista meningen. Jag dör inte om jag gör fel; mitt barn gör det. Är Julie för varm? För kall? Kommer hon bli sjuk, eller få värmeslag? Är hon överstimulerad? Är Sienna överstimulerad? Sover de för lite? För mycket? Jag har (SERIÖST!) mejlat BVC och frågat om Julie sover för lite, för att två dagar senare fått hindra mig från att mejla dem och fråga om hon sover för mycket. När sjutton är man nöjd? Aldrig. För gör man fel så är det panik. Eller, troligtvis inte, men det känns så. Att få barn innebär att ständigt vara förlamad av skräck, skulle jag vilja säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0