7:e december, blogglista

En bild på det roligaste minnet från i år

Vet inte om det var den absolut roligaste dagen, men strandhäng på sommaren tillsammans med sambo, barnens farmor och två nöjda och glada döttrar är svårt att klå. Dessutom var jag extra glad denna dagen, för jag hade varit gravid gången innan jag hade varit på Klagshamnstranden, och jag njöt ypperligt av att inte vara en val längre. Det var varmt och skönt och jag minns att jag låg i och badade och simmade och plaskade även efter att Sienna hade tröttnat. Som sagt; en mycket bra dag!

Kommentarer
Postat av: Mirre

Härligt =D

ja detta med sömn är ett återkommande skrubbsår liksom, det ger en nästan lite ångest då man går lägger sig och man inte vet hur natten ska bli. Humöret blir ju inte det bästa och en testade 2 åring på det är inge vidare hit, tappar humöret titt som tätt =(

2015-12-07 @ 08:52:23
URL: http://nouw.com/sweetwords

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0