Tisdagslista

  • Snart jul! Och Kim har hittat en jättesöt norsk jullåt som livar upp här hemma.
  • Vi har haft en riktig chilldag, och Sienna har lekt på sitt rum ensam flera timmar i sträck.
  • Kim gillade en laxpaj som jag äntligen vågade mig på att göra. Den var dessutom både snabb och lätt att göra!
  • Kim verkar chill med sin sjukdom. Antagligen kommer han i en svacka sen, men eftersom jag redan är där är det bra att vi inte har den samtidigt.
  • Julie blir sex månader imorgon. Amningen suger fortfarande, men eftersom hon är sex månader finns det andra alternativ. Sömnen suger fortfarande, men eftersom hon är sex månader är oddsen att den fixar till sig snart. Hon är fortfarande mer gnällig än glad, men jag har hopp om att det löser sig när ungen kommer på hur man krälar, vilket också brukar ske strax efter sex månader. Så det känns som en vändning är på g!
Julmys med gran (sjukt nöjd med storleken!) och gosig sovande bebis

Kommentarer
Postat av: Mirre

Gottt med lax och nu händer det grejer med 6månaders tösen =D

2015-12-15 @ 21:18:30
URL: http://nouw.com/sweetwords

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0