Tisdagslista

  • Julie har precis somnat- underbart, eftersom hon har gnällt helt jäkla dagen!
  • Jag ser supermycket fram emot julafton! (Ska bara ha lillejulafton överstökad först, med den delen av familjen jag inte är så förtjust i.)
  • Hela lägenheten är storstädad, och jag hann dessutom tvätta och byta alla sängkläder.
  • Lussebullarna jag bakade idag blev saftiga!
  • Är supernöjd med mina presenter till Kim! Har jag skrivit det innan?
Lillgnällaren, som var supernöjd över att få sitta i sin renbäddade säng. Jag var supernöjd att hon inte spydde där.

Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor Lena

Hon behöver action. Dans o sång o fullt hallaballå 😛

Svar: Haha ja, det är kanske så! Eller, så är hon astrött på eftermiddagarna eftersom hon fortfarande är ynklig på nätterna. Hon har börjat drömma mardrömmar! Naw! :( Synd bara att hennes eftermiddagar är från 12-18. :P
Lisa

2015-12-22 @ 19:47:02
Postat av: Mirre

Oh skönt att fått mycket gjort, ska göra det sita imorrn =D

2015-12-22 @ 21:32:04
URL: http://nouw.com/sweetwords

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0