Playdates

Idag hade vi en playdate med Pallicia. Visserligen hette inte ungen Pallicia, utan Alicia, men det gick liksom inte in. Och egentligen var det min playdate med Emma, men då Emma hade med sig tvååriga guddottern tog detta liksom över i Siennas värld. Vi minglade på en lekplats, sparkade lite fotboll, åt lunch tillsammans och sedan kom de upp på en (eller tre) koppar kaffe. Och allt detta i underbar sol. Det var till och med så varmt att Siennas älgmössa åkte av och mina vantar rök. Härligt! Fram med lite vårkläder till dagis imorgon. Nu minglar Sienna med sin morfar på sitt rum, och jag och Kim chillar på soffan. Lyx. Man kan ju hoppas att ungen somnar gott efter all action idag. Kul har hon i alla fall haft, och på bra humör har hon varit. Not bad! Dessutom är det bara fyra dagar kvar till sportlovet! 
 
Prinsessa idag igen. Extra snygg med foppatofflor. 

Kommentarer
Postat av: mamma/mormor Lena

Allt klär en skönhet ;)Dags för nya- de där är nog snart för små ( o så luktar dom ju inte hallon precis, hahahaha!)

Svar: På Next direct finns de i fiskformat, för 82 kr!!
Lisa

2015-02-10 @ 23:22:32
Postat av: mamma/mormor Lena

Vaaaa? Fiskformat :s?

Svar: Alltså, de ser ut som en liten val typ. Rätt coola (om man är 3år). Och billiga!
Lisa

2015-02-14 @ 19:54:02
Postat av: mamma/mormor Lena

Får se..... Jag gillar (?) de klassiska-ett par nya ska hon ha till födelsedagen iaf :D!

Svar: Hahaha okej då! Lika fula vilket som tycker jag. :P
Lisa

2015-02-16 @ 18:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0