Sportlovsbörjan

Sportlov! Första lovdagen har varit så lugn som vi alla behövde. Efter en tuff jobbvecka, som slutade med att jag mest gick runt och snyftade hos olika kollegor, känns det att jag behöver vila upp mig. Och att vara knappt tre verkar också tufft, för Sienna varvar mellan att vara hyperpigg och astrött, med en massa gnäll och krav däremellan. Vi började med filmkväll igår, tog sovmorgon, drog med oss Siennas farmor till Sollekplatsen, tog en powernap, ett långt bad, och nu är det snart läggdags för Bus. Oromantiska paret, jag och Kim, skiter i Alla hjärtans dag, och kör istället en Unokväll med Nina och Modi. Betydligt roligare och betydligt mer vår stil! 
 
 
 Myskväll i nya Ullaredsmorgonrocken. Zebras rock!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Karin

Ååååh, det där ser riktigt mysigt ut!
Haha, alla hjärtans dag är ett måste....mest för att de säljer så mycket god choklad här. Det borde döpas om till alla chokladens dag!! HURRAAAA!!!! Man kan kalla dagen vad man vill...det viktiga är att man gör något roligt. Typ Uno. Var det lite för hippie kommentar?

Svar: Tack för kortet fisky!!! :)
Lisa

2015-02-14 @ 19:46:20
Postat av: mamma/mormor Lena

Rätt där- varför inte Uno :)? Alla dagar är väl hjärtats dag- det gäller att seiza dagen typ, gulligulla med sin partner kan man göra närsomhelst, och helst när andan faller på och inte för att någon bestämt en speciell dag. Idag för exakt 62 år sen gifte sej din mormor o morfar. Du kan ju lista ut varför....#62årijuni

2015-02-14 @ 19:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0