Tisdagslista

  • Kim har somnat i soffan och jag ligger i badet... Och än så länge ingen springande busmus som "inte är trött"! 
  • Jag blev klar med pjäsen igår. Asnervös över vad kollegorna ska tycka, men den är i alla fall färdig!
  • Två spellördagar inplanerade, och dessutom blir det nog after work med kollegorna på fredag.
  • Har lyckats få biljetter till båda klasserna till bio i mars . Och dessutom bokat kulturbuss!
  • Dagarna går superfort och jag älskar mitt jobb.
Ingen kommentar om Siennas nya mössa? Men alltså, hur fulsöt är den inte??
 

Kommentarer
Postat av: mamma/mormor Lena

Härligt när en helt vanlig vardag blir så bra :) Mössan är inte fulsöt, den är assnygg, hahahaha! Speciellt när hon springer o hoppar o "hornen" rör sej :D

2015-01-28 @ 16:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0