Nattningsmiss

Jag nattar Julie och det är meningen att Kim ska natta Sienna, när jag hör honom låsa in sig på toaletten. Spänner öronen och väntar på att Sienna ska storma in i sovrummet och skrämma livet ur Julie som halvblundar. Kommer ingen stimmig busmus. Spänner öronen mer och undrar varför. Får snabbt svaret. Jag som är ytterst colaberoende vet hur mycket väl hur colaklunkar låter. Och inser att jag glömt mitt glas på bordet. Sienna får inte dricka läsk och har således inte vant sig vid koffein. Lycka till med den nattningen, Kim.
 

Kommentarer
Postat av: mamma/mormor Lena

Hur pigg blev hon av koffeinet :)?

Svar: Svårt att säga- hon bråkar alla kvällar nuförtiden. Spöken som hägrar. Somnade halv nio, tror jag.
Lisa

2015-07-25 @ 09:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0