Skit också?

-Vill du ha lite hallon efter maten?
-Ja, jag vill ha bajshallon! Hahahaha!
-Sienna sluta.
-Men jag vill ha bajshallon!
 
Ger henne hallonen.
 
-Är detta bajshallon?
-Nej, det är vanliga hallon.
-Med bajs på?
-Sluta nu.
-Varför får jag inte bajshallon?
-Vad tramsig du är!
-Men varför får jag inte bajshallon?
-Det finns inget som heter så. Bara vanliga hallon.
-Är dessa vanliga bajshallon då?
-Ja!! Det är bajshallon! Hallon gjorda av rosa bajs. Du äter bajs nu! Du är en bajsunge!
 
...Sienna tittar på mig som att jag inte är riktigt klok. Fail.

Kommentarer
Postat av: Maria

hahahahaha!!! 😂

2015-07-24 @ 22:43:04
Postat av: mamma/mormor Lena

Den där kiss-o-bajsperioden är ju SÅDÄR kul :P

2015-07-25 @ 09:19:42
Postat av: Nina

Hahhaahha underbara bajsunge ;) ;) ;)

2015-07-25 @ 11:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0