Bf/skolavslutning

Bf-dagen och ingen bebis så långt ögat når. Förutom på Facebook och instagram, för där får givetvis alla barn just nu. Men om jag slutar vara bitter i två sekunder så är jag i alla fall rätt nöjd att jag klarade mig fram till skolavslutningen! Ska bli sorgligt att säga adjö till eleverna, och att inte få ha dem i sexan, men jag fick i alla fall vara med femman ut. Kommer att sakna detta jobbet så mycket. Världens bästa jobb, med världens knäppaste och roligaste ungar, och underbaraste kollegor. Så inatt kan faktiskt bebisen få komma, för att trösta mig lite. Och för att jag inte fattar hur jag ska göra med försäkringskassan/jobbet annars. Och för att jag vill kunna börja njuta av sol och sommar, utan att bara vala runt här hemma! Kooooom nu bebisen!!

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena N

Är du ledig från jobbet så kan du börja ta ut föräldrapenning från FK. Välj att ta ut för barn som ännu inte är fött. Och sen när bebisen är född och registrerad på FK sköts de automatiskt 😉

2015-06-11 @ 14:42:53
URL: http://annalenanordmark.blogg.se/
Postat av: mamma/mormor Lena

Ja, nu kan hon få ploppa ut för vi är nämligen ganska många- om inte valar- så iaf väldigt otåliga :D

2015-06-12 @ 08:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0