Latdag

Idag är jag inte lika emo. Har kört en hemmadag med vila, och dessutom meddelande jag Kim i morse att flickorna också skulle ha en sådan, så att vi slapp allt rännande. Tvätt och städ har hunnits med, ungarna är badade, och lördagsgodis har inhandlats, så nu känns livet rätt bra. Kim ska ut och dricka öl ikväll, pushad av mig, så jag ska slänga mig med en bok så fort tjejerna somnat. Sienna verkar trött, men lillkräk kör något vakenmaraton. Knäppisbebis. Henne kan man dock ha i sängen bredvid sig när man läser. 
 
Badbebis. Idag älskade hon badet, till skillnad från de två tidigare gångerna. Skillnaden? Idag tappade Kim upp vattnet, och inte jag, så ungen slapp skaka av köld.

Kommentarer
Postat av: Karin

Lillkräk, hahahaha. Så får du ju inte kalla henne :)

Njut av boken!

Svar: Hon heter både lillkräk, lillskit och lillbajs här hemma. :P
Lisa

2015-06-28 @ 08:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0