Uttråkad mamma

Konsten att underhålla en Bus har övergått till konsten att underhålla en mamma. Jag är så sjukt rastlös och uttråkad! Ingen bra kombo med att vara val. I alla fall,  idag drog vi till Malmö museer. Jättenice när det är måndag och ingen är ledig, tänkte vi. Sådär nice, eftersom det är måndag och snart skolavslutning och alla Malmös skolor och dagis var där, visade det sig. Sienna fick dock kolla lite fiskar och uppstoppade djur, jag fick subways till lunch och efteråt stannade vi på en lekplats. Sedan var jag, men inte Bus, färdigrastad, så jag fick sticka hem och sova medan Kim och Bus drog till hennes farmor och var ute och lekte två timmar till. Not bad! Nu är det yogadags, sen jobb imorgon. Nästan så jag hoppas på lite konflikter och möten, så att tiden går fort!
 
Sienna spanar in Pascal (ödlan i Trassel), hennes favorit!

Kommentarer
Postat av: mamma/mormor Lena

Lite uppvärmning inför Den Blå Planet i Köpenhamster.........;)Där ska hon få se på fula o stora fiskar!

2015-06-01 @ 18:07:54
Postat av: Cissi

Härlig dag! Var sjukt uttråkad och rastlös sista dagarna innan Alice kom... och tog mig knappt upp från soffan utan assistans - verkligt dålig kombination! Tycker att du är toppen som orkar "gå på stan" ;)

2015-06-02 @ 10:26:23
URL: http://nastanperfekt.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0