När jag känner mig misslyckad som förälder...

Ibland känner jag att jag inte riktigt passar som förälder. Jag har inte tillräckligt med tålamod, eller energi, eller visdom. Jag kan inte ge min dotter allt hon förtjänar. Men när jag har såna dagar, finns det några grejer som kan få mig att må bättre. Typ såna här bilder, som david.cafe.se har lagt upp.

 
 
 

12 föräldrar som kanske inte borde vara föräldrar

1

– Mamma, jag tror det kommer en bil!
– LA LA LA LA LA

 

2

– Ppa… jag kan inte… Ppa… luft…
– Ursäkta, har ni inte mer läsk? Jaha, jag har köpt all läsk som fanns, LOL!

 

3

– MAAMMA!
– Åh, helv! Nejdå jag är kvar, jag spillde ut apan bara, vad sa du är du och handlar? Bra, kan du köpa mer läsk?

 

5

– Ser du järven Alicia?
– Pappa vad är en jä BZZZT

 

6

– Jo, man måste borsta tänderna varje kväll!
– Men Pappa jag viOOOOOOOOO

 

4

– PAAPPA!
– Schhh, Pappa ska bara ta ett kort på den här sjöjungfrun.

 

8

– Titta Annika! Det blev en pojke!
– Vänta lite… måste få de här karamellerna att… yes! sugar rush, förlåt vad sa du?
– Det blev en liten välskapt pojke!
– Vänta… hashtag milf hashtag yolo skicka tweet.

 

9

– Pappa jag skulle vilja vara utklädd till den lilla sjöjungfrun på maskeraden.
– Inga problem, det fixar pappa!

 

10

– Mamma… Mamma… jag vill ha maat…. Mamma… jag svälter ihjä…
– TYST MAMMA SPELAR HALO!!! YES HEADSHOT! Samt att jag kanske är din pappa, det är lite oklart. HALLÅ!

 

11

– Morgan, se lite glad ut nu när Pappa tar kort!
– …
– Morgan kom igen nu.
– …
– Morgan? Morgan? Jamen se ut så där då för i helvete!!! KLICK.

 

12

– Men Pappa jag ville ju gunga!
– Jamen Pappa har ju hjort en ny gunga till dig! Den är jätteren, du kan gunga hela älgen om du vill! PS: I klöv you.

 

7

–Pappa… vad är det där?
– Det här… det är en järv förstår du. De ser man inte så ofta.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha ja allså jag tror det är svårt att bli sämre än så.

Svar: Den med plastpåsen över huvudet är helt klart bäst!
Lisa

2015-03-17 @ 19:36:35
Postat av: Anonym

hahahahahahah

2015-03-30 @ 21:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0