Tisdagslista

* Min kompis, som ska ha barn bara sex veckor efter mig, har anmält sig till samma gravidyoga-grupp!
* Det ser ut som att det blir ungarnas klassföreståndare som tar över mina ämnen nästa år, vilket betyder att all information och alla planeringar jag har kan lämnas över mycket smidigt... och jag känner att ungarna är i trygga händer, utan för stora förändringar.
* Sienna har fått vara utomhus på dagis mycket de senaste veckorna.
* När jag och Sienna "lekte picnic" efter maten kom Kim självmant och ville vara med. 
* Nästa måndag, när jag ska göra sockertestet, har Kim planer på att vara ledig och ta med Sienna till en lekplats hela dagen. Score!
 
Sienna skönt in sin boll i en buske på väg till ica. Spana in den ENDA planterade blomman i rabatten! Gissa om både boll och unge mosade till den. Vad är oddsen?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0