Vecka 27

Idag har jag äntligen tagit mod till mig och anmält mig till yoga för gravida. Har varit sugen på att testa yoga länge, och känner att jag kan behöva det med allt mitt stressande. Dessutom skadar det nog inte att mjuka upp de foglossningsynkliga lederna. En bonus är att kursen ska vara "förlossningsförberedande"- något som inte kan vara helt fel då jag är hemskt förlossningsrädd. Något borde jag göra för att försöka komma över det, och jag lär ju inte bli räddare pga en yogakurs... eller? Då har jag nog större problem än förlossningsrädsla. Spännande ska det i alla fall bli att se om denna valen klarar av eländet. I fredags gick jag in i vecka 27. Väger nu 64 kg (+ 5,6kg) och är 97 cm runt midjan. (På kvällstid! Efter tacos! Mycket viktigt.) I vecka 28 vägde jag visserligen 64,2 kg med Sienna, men var bara 93 cm runt magen, så jag är lite nervös. Kan inte bli hur stor som helst om jag ska kunna jobba till skolavslutningen. Eller så får ungarna rulla fram mig i en skrivbordsstol. Hade varit bekvämt. 
 
En icke kvälls- och tacobild, med urtjusig bäddning i bakgrunden.
 

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena- mamma till 4 trollungar

Åh jag ser bara en fin liten gravid mage. Du skulle sett mig. Haha

2015-03-08 @ 18:54:42
URL: http://annalenanordmark.blogg.se
Postat av: Karin

Hejja Lisa!
Klart du ska testa Yoga : ) Fin mage!
Vilket datum blir det?

Svar: Skolavslutningen är den 11/6. Och bf är... 11/6. :P
Lisa

2015-03-08 @ 19:06:23
Postat av: Anonym

Du e så slank och riktigt fin med magen! Imponerad av den lilla viktuppgången. Själv såg jag ut som en val under båda mina graviditeter, haha!

2015-03-08 @ 20:18:47
Postat av: TIFF

Har inget att jämföra med men yoga var mysigt och om inte det gör nytta för kroppen fysiskt så är det en stund till lugn. Mysigt!

2015-03-09 @ 18:51:34
Postat av: Sannixen

Aw vad fin och liten mage du har :D Super fin är du :D

2015-03-10 @ 17:36:52
URL: http://sannixen.bloggplatsen.se
Postat av: Karin

Kaaaaaanske kan hon kika fram 10.6 redan....min födelsedag! JAAAAA!!!

2015-03-11 @ 15:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0