Barbiefantasten

Jag har sparat mina gamla barbiedockor från när jag var liten (allt är relativt; slutade leka med dem när jag var 13 år), men inte tagit fram dem till Sienna. Jag har inte tyckt att de var lämpliga leksaker (tom jag inser att de inte promotar bra skönhetsindeal), och dessutom har jag tyckt att hon har varit för liten (ungjäkeln stoppar ju fortfarande ALLT i munnen, och barbieskor är små). Men efter hennes förälskelse i det helknäppa Barbie-programmet på Netflix (som vi helst inte vill att hon ska se det heller- vilket vi såklart misslyckas helt med) bestämde jag och Kim idag att hon skulle få mina gamla barbie. Och självklart älskar hon dem! I en hel timme lekte hon själv utan att tjata på oss om assistans. De skulle kläs av och kläs på, gå i skolan, sova... och bajsa! En av de manliga dockorna tyckte hon var lik sin pappa, så gissa min förtjusning när jag hör "Nä men Kim Persson, nu har du bajs överallt!" Helt underbart. Synd att han är på MFF-matchen så att han inte fick höra det live. Nästan för bra för att vara sant!
 
Mr Kim Persson

Kommentarer
Postat av: mamma/mormor Lena

Ken eller Kim- det låter ju nästan likadant, hahahaha!

2015-06-01 @ 18:06:36
Postat av: Cissi

Haha! Mina barbiedockor ligger i trygg förvar på vinden hos mina föräldrar - men dockhuset har de lagt beslag på... Har dock väldigt svårt att inte lägga mig i och tycka att de leker "fel" ;)

2015-06-02 @ 11:02:15
URL: http://nastanperfekt.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0