Folkets Park levererar

I helgen var vi på teater i Folkets Park med Thilde, Benjamin och Fabian. Föreställningen, Nasse hittar en stol, var underbar och helt barnanpassad, och Sienna satt som ett litet ljus. Dessutom har vi boken hekmma, så vi kan läsa historien för henne igen. Rätt nöjd känner jag mig med mammapoängen där. Och vad som var nästan ännu bättre; när vi väntade på att föreställningen skulle börja upptäckte vi en ny grej i Folkets Park- en hinderbana i Busmus-storlek! Jag vet inte vem som blev mest till sig av mig och Bus.
 
Det är nästan så jag har lust att köpa ett hus bara för att kunna installera en sådan här i trädgården.
 
Flygekorre eller Busmus?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0