Joseph and the amazing technicolor dreamcoat

Efter en höst och framförallt vår fylld av aktiviteter i skolan är nu kollegorna och jag helt slut. Teatrar, biobesök, studiebesök, utomhusdagar och temadagar... Vi orkar liksom inte mer. Så efter sista teaterföreställningen i tisdags sa vi att nu fick det vara nog- nu kör vi på lugna dagar fram till lovet. Sen fick jag se en plansch med Joseph and the amazing technicolor dreamcoat på skolan, där det gjordes reklam för en gratis föreställning nästa vecka. Och vips, så bokades biljetter. Jag kan liksom inte motstå en musikal! Som tur är blev inte kollegorna sura, utan skrattade och sa att de i alla fall njutit av ett par lugna dagar. Jag har världens bästa jobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0