Knubbsäl mini

Idag var vi på ytterligare ett ultraljud. Eftersom Sienna var liten när hon föddes, och jag inte gått upp så mycket i vikt ville de ha lite koll på hur stor bebisen var. Och vi fick se härliga hamsterkinder och en stor runt mage! Underbart! De tror att hon kommer väga drygt 3,2 kg, vilket känns helt perfekt. Kommer hon snart ligger hon i alla fall på 3 kg, vilket också känns alldeles lagom. Framförallt eftersom det innebär att jag slipper vara gravid. Jag vill inte mer! Till och med ultraljudsteknikern sa att det inte såg ut som att jag kunde bli mycket större. Sådär kul att höra, men ack vad sant det känns. Är dock rätt införstådd med att jag kommer föda på avslutningsdagen, men hoppet är ju det sista som överger en. Även om jag snart blir lika bitter som Kim. Tänk att två veckor kan kännas så långa?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Insidertips. Hon kommer 7/6 :D

2015-05-28 @ 20:13:16
Postat av: Moster Frida

Åååh jag vill träffa bebis nuuu! ❤️❤️❤️ Så härligt att hon är en knubbis :D längtar! Och skönt för dig att snart inte vara ballongig längre 😊

2015-05-28 @ 23:20:52
Postat av: Anna-Lena- mamma till 4 trollungar

Skönt att allt såg bra ut.
Ja de sista veckorna är väldigt sega

2015-05-29 @ 07:52:41
URL: http://annalenanordmark.blogg.se
Postat av: Tiff

Jag förstår dina känslor! Mysigt med bebis! Tiden går sjukt snabbt, känns som att Ellen snart börjar skolan 🙈

Svar: Haha jag vet! Sienna föddes ju typ igår, och nu är hon tre!
Lisa

2015-05-29 @ 16:04:56
Postat av: Tanja

Mina är 3 och 4!!! Vad hände där?

Svar: Jag veeeet! Sjukt. Fast jag trodde Lucas tom var fem!
Lisa

2015-05-30 @ 17:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0