Tisdagslista

  • Teatern är äntligen över, och både jag, kollegorna och ungarna kan nu slippa all stress och press!
  • Bara tre veckor kvar till bf!
  • Nu är det lugna skolveckor kvar till sommarlovet. Inga fler utflykter, pjäser eller temadagar. 
  • Jag har bara sex lektioner kvar med min förstärkta engelskagrupp (som är urjävlig och bara blir värre ju närmare lovet vi kommer).
  • Imorgon hämtar min mamma Bus. Skönt för mig och Kim som slipper slipper, och kul för Sienna som dyrkar sin mormor. 
 

Kommentarer
Postat av: mamma/mormor Lena

Längtar till imorgon :D

2015-05-19 @ 20:30:27
Postat av: terese

oj vad tiden går snabbt! kan ju bli när som ju =)

2015-05-19 @ 20:31:27
URL: http://tesslashes.blogsot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0