Tisdagslista

  • Min mamma har varit här och städat, och lägenheten är skinande ren och pyntad med nya blommor!
  • Även om det är segt att vara gravid, är jag väldigt nöjd med att jag fortfarande kan jobba- både ekonomiskt och för psyket. Trist att bara gå hemma och vänta, och dessutom får jag en massa saker gjort. 
  • Sexornas betyg är nu satta, och redo att delas ut på fredag.
  • Allt är fixat inför ungarnas musikalbesök på torsdag.
  • Sienna är astrött och gnällig idag, vilket betyder att min mamma får se eländet- låter hemskt, men skönt när andra får se det och därför får förståelse. 

Kommentarer
Postat av: mamma/mormor Lena

Ja jäklar så knäpp hon är när hon är övertrött, hahahaha!Men det går ju att skratta åt när man får uppleva tillståndet ett par gånger i sitt liv och skulle jag inte orka med så KAN det va så att jag har bråttom hem........;)

2015-05-26 @ 20:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0